
Ommalashtirish nima uchun kerak?
Vazirlar Mahkamasining “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qarorida o‘qituvchilarning ishlari ommalashtirilgani uchun alohida ball berilishi ko‘rsatilgan.

Maktab psixologlari uchun oʻquv ‒ seminar tashkil etildi
“Umumiy ta’lim maktablari psixologlari uchun o‘quv-seminarning birinchi kuni start oldi. Nizomiy nomidagi O‘zbekiston milliy pedagogika universitetida Ta’limni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi va Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamkorligida tashkil etilgan o‘quv-seminarda 220 nafar yetakchi trener-psixologlar ishtirok etmoqda.

TOSHKENTDA ILM VA MADANIYAT NURI: FORSIYZABON JAMIYATLARNI O‘RGANISH ASSOTSIATSIYASINING 10-XALQARO ANJUMANI
Dunyoning 30 dan ortiq davlatidan tashrif buyurgan 300 ga yaqin eronshunos va tadqiqotchilar Toshkentni ilmiy markazga aylantirdi.

TURTKI yoxud milliy sertifikat olish muammo emas!
Endi yoshim o‘tdi, xotira sustlashdi, vaqtim yo‘q, ishim ko‘p, qolaversa bu testlar qiyin, biz o‘rgangan testlardek emas, juda murakkab, chalkash, bari bir-biriga o‘xshash. 40 asar o‘qish osonmi, g‘azal tahlili dahshat, ilmiy matn rasvo, mantiq faniga balo bormi... ala-bala-vala...deyapsizmi? To‘xtang!

Ustama nima bo‘ldi?
Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 30-sentabrdagi “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qaroriga ko‘ra, maktablarda ilg‘or tajribali o‘qituvchilarni rag‘batlantirish direktor jamg‘armasini tashkil etish va uning mablag‘laridan foydalanish tartibi joriy etildi. Bu borada joylarda ishlar adolatli olib borilyaptimi, o‘qituvchilar fikri qanday? Ularning “oh”lariga quloq tutamiz.

Ijtimoiy-hissiy ta’lim boʻyicha seminar-trening
Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi tomonidan YUNESKO bilan hamkorlikda oʻqituvchilar uchun Ijtimoiy-hissiy ta’lim (SEL) dasturi boʻyicha oʻquv-treninglariga start berildi.
Today
All
Ommalashtirish nima uchun kerak?
Vazirlar Mahkamasining “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qarorida o‘qituvchilarning ishlari ommalashtirilgani uchun alohida ball berilishi ko‘rsatilgan.

Maktab psixologlari uchun oʻquv ‒ seminar tashkil etildi
“Umumiy ta’lim maktablari psixologlari uchun o‘quv-seminarning birinchi kuni start oldi. Nizomiy nomidagi O‘zbekiston milliy pedagogika universitetida Ta’limni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi va Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamkorligida tashkil etilgan o‘quv-seminarda 220 nafar yetakchi trener-psixologlar ishtirok etmoqda.

TOSHKENTDA ILM VA MADANIYAT NURI: FORSIYZABON JAMIYATLARNI O‘RGANISH ASSOTSIATSIYASINING 10-XALQARO ANJUMANI
Dunyoning 30 dan ortiq davlatidan tashrif buyurgan 300 ga yaqin eronshunos va tadqiqotchilar Toshkentni ilmiy markazga aylantirdi.
Field for Analysis and Criticism
All
WHAT SHOULD BE A FAIR LESSON ALLOCATION?
927.webp)
MEMOIRS ABOUT THE CHILD OF HOMELAND AND FREEDOM, PEOPLE'S WRITER OF UZBEKISTAN SHUKUR KHOLMIRZAEV SHORT INTRODUCTION
#ARTICLE TAGS
#Kompyuter
#Nazorat
#Kotanginus
#Aksiyoma
#Husan Karvonli
#Hamkorlik
#Salomatlik
#Informatika
#"Ma'rifat" targ‘ibotchilari
#Turkiy xalqlar
#Kesma
#ona tili va adabiyot
#BMBA
#Stol tennisi
#Surxondaryo
928.webp)
"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOS

"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
NEWSPAPER OF THE INTELLECTUALS
STRENGTH IS IN KNOWLEDGE AND THOUGHT
NEWSPAPER OF THE INTELLECTUALS
STRENGTH IS IN KNOWLEDGE AND THOUGHT
Newspapers
All
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

From the issue of the newspaper "Marifat" dated December 11, 2024:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
What Does the Teacher Think?
AllYoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.
Dilnoza QODIRBERGANOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.