
Ommalashtirish nima uchun kerak?
Vazirlar Mahkamasining “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qarorida o‘qituvchilarning ishlari ommalashtirilgani uchun alohida ball berilishi ko‘rsatilgan.

Maktab psixologlari uchun oʻquv ‒ seminar tashkil etildi
“Umumiy ta’lim maktablari psixologlari uchun o‘quv-seminarning birinchi kuni start oldi. Nizomiy nomidagi O‘zbekiston milliy pedagogika universitetida Ta’limni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi va Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamkorligida tashkil etilgan o‘quv-seminarda 220 nafar yetakchi trener-psixologlar ishtirok etmoqda.

TOSHKENTDA ILM VA MADANIYAT NURI: FORSIYZABON JAMIYATLARNI O‘RGANISH ASSOTSIATSIYASINING 10-XALQARO ANJUMANI
Dunyoning 30 dan ortiq davlatidan tashrif buyurgan 300 ga yaqin eronshunos va tadqiqotchilar Toshkentni ilmiy markazga aylantirdi.

TURTKI yoxud milliy sertifikat olish muammo emas!
Endi yoshim o‘tdi, xotira sustlashdi, vaqtim yo‘q, ishim ko‘p, qolaversa bu testlar qiyin, biz o‘rgangan testlardek emas, juda murakkab, chalkash, bari bir-biriga o‘xshash. 40 asar o‘qish osonmi, g‘azal tahlili dahshat, ilmiy matn rasvo, mantiq faniga balo bormi... ala-bala-vala...deyapsizmi? To‘xtang!

Ustama nima bo‘ldi?
Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 30-sentabrdagi “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qaroriga ko‘ra, maktablarda ilg‘or tajribali o‘qituvchilarni rag‘batlantirish direktor jamg‘armasini tashkil etish va uning mablag‘laridan foydalanish tartibi joriy etildi. Bu borada joylarda ishlar adolatli olib borilyaptimi, o‘qituvchilar fikri qanday? Ularning “oh”lariga quloq tutamiz.

Ijtimoiy-hissiy ta’lim boʻyicha seminar-trening
Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi tomonidan YUNESKO bilan hamkorlikda oʻqituvchilar uchun Ijtimoiy-hissiy ta’lim (SEL) dasturi boʻyicha oʻquv-treninglariga start berildi.
Shu kecha va kunduzda
Barchasi
Ommalashtirish nima uchun kerak?
Vazirlar Mahkamasining “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qarorida o‘qituvchilarning ishlari ommalashtirilgani uchun alohida ball berilishi ko‘rsatilgan.

Maktab psixologlari uchun oʻquv ‒ seminar tashkil etildi
“Umumiy ta’lim maktablari psixologlari uchun o‘quv-seminarning birinchi kuni start oldi. Nizomiy nomidagi O‘zbekiston milliy pedagogika universitetida Ta’limni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi va Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamkorligida tashkil etilgan o‘quv-seminarda 220 nafar yetakchi trener-psixologlar ishtirok etmoqda.

TOSHKENTDA ILM VA MADANIYAT NURI: FORSIYZABON JAMIYATLARNI O‘RGANISH ASSOTSIATSIYASINING 10-XALQARO ANJUMANI
Dunyoning 30 dan ortiq davlatidan tashrif buyurgan 300 ga yaqin eronshunos va tadqiqotchilar Toshkentni ilmiy markazga aylantirdi.
Tahlil va tanqid maydoni
Barchasi
ADOLATLI DARS TAQSIMOTI QANDAY BO‘LISHI KERAK?
927.webp)
VATAN VA OZODLIK FARZANDI O‘ZBEKISTON XALQ YOZUVCHISI SHUKUR XOLMIRZAYEV HAQIDA XOTIRALAR QISQA MUQADDIMA
#MAQOLA TEGLARI
#Talaba
#Ona tili
#Surxondaryo
#Ona tili va adabiyot
#"4+2"
#direktor
#Sinf soati
#Masofa
#Fransiya
#O‘zJOKU
#Ustoz
#"Ma'rifat" targ‘ibotchilari
#Tarmoq
#Vaqt
#Dars
928.webp)
“Mezonlarga asoslangan baholash tizimi”… mezonlarga asoslanganmi?
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI

“O‘ZBEK TILI – MENING TILIM” “Davlat tili haqida”gi qonunning 35 yilligiga
XALQ ZIYOLILARI GAZETASI
KUCH − BILIM VA TAFAKKURDA
XALQ ZIYOLILARI GAZETASI
KUCH − BILIM VA TAFAKKURDA
Gazetalar
Barchasi
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 11-dekabr kungi sonida:

2024-yil 12-avgust Chorshanba №24(9505)

2024-yil 21-avgust Chorshanba №34(9515)

2024-yil 25-sentabr Chorshanba №39(9468)

2024-yil 26-iyun Chorshanba №26 (9507)

2024-yil 1-oktabr seshanba № 40 (9521)

2024-yil 28-avgust chorshanba №35(9516)
O‘qituvchi nimani o‘ylaydi?
BarchasiYuqori mansabdagi shaxslarning o‘zlari va oila a’zolari uchun davolanish tekin. Vazirlarning oila a’zosidan birortasi kasal bo‘lsa, hatto chet elda bepul davolanish imkoni berilgan ekan. Yozuvchilar uchun ham maxsus poliklinika borligi haqida eshitganman. Asablari eng ko‘p buziladigan kasblardan biri o‘qituvchilikdir. O‘qituvchilarga mana shu kabi imtiyozlar berilsa qaniydi.
Dilnoza QODIRBERGANOVA
Deputat Rasul Kusherboyev o‘quvchi OTMga kirmagani uchun direktorni ishdan olish qonunga zid deb to‘g‘ri aytdi. Chindan ham, nega endi ishdan olinishi kerak? Maktab bor imkoniyatini ishga solib bilim bersa-yu, ammo o‘quvchi xohlamasa, balki u tadbirkor yoki hunarmand boʻlar. Bu uning tanloviku. Bundan tashqari, shuncha oliy ma’lumotli kadrlarni ish bilan ta’minlashchi? Hozir chekka hududlarni aytmasa, markazlardan deyarli ish topa olmaysiz.
Dilrabo NORQULOVA
Barcha uzoq kutgan “Pedagogning maqomi to‘g‘risida”gi qonun Oliy Majlis Senati tomonidan ma’qullandi. Afsuski (fikrimcha) unda deyarli arzigulik imtiyoz yo‘q. Masalan, vazifasidan boshqa ishga jalb qilmaslik haqida. Bu narsa qonunlarimizda avvaldan bor. Shaxsan meni shu paytgacha biron marta majburiy mehnatga jalb qilishmadi. Mendan boshqa o‘qituvchilarning ham shikoyatini eshitmadim. Yana biri bepul tibbiy koʻrik. U ham tekin edi. Biri esa 56 kun − dam olish kuni. Avval 48 kun boʻlganda ham bironta oʻqituvchining “Ta’til yanada koʻp boʻlishi kerak edi”, degan gapini eshitmadim.