
Ommalashtirish nima uchun kerak?
Vazirlar Mahkamasining “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qarorida o‘qituvchilarning ishlari ommalashtirilgani uchun alohida ball berilishi ko‘rsatilgan.

Maktab psixologlari uchun oʻquv ‒ seminar tashkil etildi
“Umumiy ta’lim maktablari psixologlari uchun o‘quv-seminarning birinchi kuni start oldi. Nizomiy nomidagi O‘zbekiston milliy pedagogika universitetida Ta’limni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi va Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamkorligida tashkil etilgan o‘quv-seminarda 220 nafar yetakchi trener-psixologlar ishtirok etmoqda.

TOSHKENTDA ILM VA MADANIYAT NURI: FORSIYZABON JAMIYATLARNI O‘RGANISH ASSOTSIATSIYASINING 10-XALQARO ANJUMANI
Dunyoning 30 dan ortiq davlatidan tashrif buyurgan 300 ga yaqin eronshunos va tadqiqotchilar Toshkentni ilmiy markazga aylantirdi.

TURTKI yoxud milliy sertifikat olish muammo emas!
Endi yoshim o‘tdi, xotira sustlashdi, vaqtim yo‘q, ishim ko‘p, qolaversa bu testlar qiyin, biz o‘rgangan testlardek emas, juda murakkab, chalkash, bari bir-biriga o‘xshash. 40 asar o‘qish osonmi, g‘azal tahlili dahshat, ilmiy matn rasvo, mantiq faniga balo bormi... ala-bala-vala...deyapsizmi? To‘xtang!

Ustama nima bo‘ldi?
Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 30-sentabrdagi “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qaroriga ko‘ra, maktablarda ilg‘or tajribali o‘qituvchilarni rag‘batlantirish direktor jamg‘armasini tashkil etish va uning mablag‘laridan foydalanish tartibi joriy etildi. Bu borada joylarda ishlar adolatli olib borilyaptimi, o‘qituvchilar fikri qanday? Ularning “oh”lariga quloq tutamiz.

Ijtimoiy-hissiy ta’lim boʻyicha seminar-trening
Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi tomonidan YUNESKO bilan hamkorlikda oʻqituvchilar uchun Ijtimoiy-hissiy ta’lim (SEL) dasturi boʻyicha oʻquv-treninglariga start berildi.
Сегодня
Все
Ommalashtirish nima uchun kerak?
Vazirlar Mahkamasining “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qarorida o‘qituvchilarning ishlari ommalashtirilgani uchun alohida ball berilishi ko‘rsatilgan.

Maktab psixologlari uchun oʻquv ‒ seminar tashkil etildi
“Umumiy ta’lim maktablari psixologlari uchun o‘quv-seminarning birinchi kuni start oldi. Nizomiy nomidagi O‘zbekiston milliy pedagogika universitetida Ta’limni rivojlantirish respublika ilmiy-metodik markazi va Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi hamkorligida tashkil etilgan o‘quv-seminarda 220 nafar yetakchi trener-psixologlar ishtirok etmoqda.

TOSHKENTDA ILM VA MADANIYAT NURI: FORSIYZABON JAMIYATLARNI O‘RGANISH ASSOTSIATSIYASINING 10-XALQARO ANJUMANI
Dunyoning 30 dan ortiq davlatidan tashrif buyurgan 300 ga yaqin eronshunos va tadqiqotchilar Toshkentni ilmiy markazga aylantirdi.
Поле для анализа и критики
Все
КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
927.webp)
ВОСПОМИНАНИЯ О РЕБЕНКЕ РОДИНЫ И СВОБОДЫ, НАРОДНОМ ПИСАТЕЛЕ УЗБЕКИСТАНА ШУКУРЕ ХОЛМИРЗАЕВЕ КРАТКОЕ ПРЕДИСЛОВИЕ
#ТЕГИ СТАТЬИ
#Ijtimoiy hayot
#Qashqadaryo
#Filologiya
#Hunarmand
#Ustoz
#Notiqlik san'ati
#Kotanginus
#Kosinus
#AT markazi
#Dars
#Parabola
#Fors tili
#Uchburchak
#O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi
#Raqobat
928.webp)
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI

"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

Из номера газеты «Марифат» от 11 декабря 2024 года:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеYoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.
Dilnoza QODIRBERGANOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.