
Tarix fakulteti 90 yoshda!
Bugun O‘zbekiston Milliy universiteti Tarix fakultetining 90 yillik yubileyi munosabati bilan “O‘zbekiston Milliy universiteti Tarix fakulteti 90 yoshda: ta’lim va ilm-fan markazi” mavzusida xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya bo‘lib o‘tdi.

Davlat organlari va tashkilotlarida ijro intizomini yanada mustahkamlash jarayonlari
Kuni kecha Oliy attestatsiya komissiyasida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2025-yil 25-iyuldagi “Davlat organlari va tashkilotlarida ijro intizomini yanada mustahkamlashning qo‘shimcha chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Farmoni 7-bandining “b” kichik bandiga ko‘ra ijro intizomi bo‘yicha OAK raisining hisoboti tashkil qilindi.

Boshlangʻich taʼlimda kreativ fikrlashni shakllantirish: ilgʻor yondashuvlar muhokamada
Bugun Boʻka tumanidagi 8-maktabda “Boshlangʻich taʼlimda kreativ fikrlashni shakllantirish: pedagogik va psixologik yondashuvlar” mavzusiga bag‘ishlangan seminar-trening bo‘lib o‘tdi.

Ustozga ehtirom – ulug‘ qadriyat
Alisher Navoiy nomidagi O‘zbekiston Milliy kutubxonasida ma’naviy-ma’rifiy ruhdagi muhim tadbir bo‘lib o‘tdi. Unda Respublika Ma’naviyat markazi, O‘zbekiston Respublikasi Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi, O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi, Oliy Majlis huzuridagi Fuqarolik jamiyati institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi hamda “Ma’rifat” targ‘ibotchilar jamiyati hamkorligida nashr etilgan “Ustozga ehtirom” va “Fidoyi direktorlar” kitoblarining taqdimoti tashkil etildi.

⚙️ Bu qanday ishlaydi?
2026-yil 1-yanvardan Jismoniy tarbiya-sport tashkilotlarining trener-o'qituvchilari va yo'riqchi-uslubchilariga malaka toifalarini berish proaktiv tarzda amalga oshiriladi.

Malaka sinovlari oʻtkaziladigan joy manzillari belgilandi
Joriy yilning avgust-dekabr oylarida maktabgacha, umumiy oʻrta va maktabdan tashqari taʼlim muassasalari pedagoglari uchun malaka (test) sinovlari oʻtkaziladigan joy manzillari maʼlum boʻldi.
Today
All
Tarix fakulteti 90 yoshda!
Bugun O‘zbekiston Milliy universiteti Tarix fakultetining 90 yillik yubileyi munosabati bilan “O‘zbekiston Milliy universiteti Tarix fakulteti 90 yoshda: ta’lim va ilm-fan markazi” mavzusida xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya bo‘lib o‘tdi.

Davlat organlari va tashkilotlarida ijro intizomini yanada mustahkamlash jarayonlari
Kuni kecha Oliy attestatsiya komissiyasida O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2025-yil 25-iyuldagi “Davlat organlari va tashkilotlarida ijro intizomini yanada mustahkamlashning qo‘shimcha chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi Farmoni 7-bandining “b” kichik bandiga ko‘ra ijro intizomi bo‘yicha OAK raisining hisoboti tashkil qilindi.

Boshlangʻich taʼlimda kreativ fikrlashni shakllantirish: ilgʻor yondashuvlar muhokamada
Bugun Boʻka tumanidagi 8-maktabda “Boshlangʻich taʼlimda kreativ fikrlashni shakllantirish: pedagogik va psixologik yondashuvlar” mavzusiga bag‘ishlangan seminar-trening bo‘lib o‘tdi.
Field for Analysis and Criticism
All
WHAT SHOULD BE A FAIR LESSON ALLOCATION?
927.webp)
MEMOIRS ABOUT THE CHILD OF HOMELAND AND FREEDOM, PEOPLE'S WRITER OF UZBEKISTAN SHUKUR KHOLMIRZAEV SHORT INTRODUCTION
#ARTICLE TAGS
#Aksiyoma
#Huquq
#Surxondaryo
#ToshDO‘TAU
#Fayoza opa
#Vaqt
#Tarix
#O‘zbekiston
#AT markazi
#Davlat tili maqomi
#Buxoro
#BMBA
#Jizzax
#TTATF
#Xulosa
928.webp)
"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi

"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOS
NEWSPAPER OF THE INTELLECTUALS
STRENGTH IS IN KNOWLEDGE AND THOUGHT
NEWSPAPER OF THE INTELLECTUALS
STRENGTH IS IN KNOWLEDGE AND THOUGHT
Newspapers
All
From the issue of the newspaper "Marifat" dated December 11, 2024:

“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
What Does the Teacher Think?
AllYoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.
Dilnoza QODIRBERGANOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.