O‘smir farzandingizning ruhiy salomatligini qo‘llab-quvvatlash uchun to‘rt maslahat
Farzandingizni sevish va g‘amxo‘rlik qilish bilan birga o‘zingizga ham e’tibor bering.
Nogironligi bo‘lgan bolalar uchun kunduzgi parvarish tizimi joriy qilinadi
3-fevral kuni “Nogironligi bo‘lgan bolalarga ijtimoiy xizmat va yordam ko‘rsatish tizimini yanada takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi Prezident qarori qabul qilindi. Ushbu qaror bolalarning sifatli parvarish va ijtimoiy yordam olish imkoniyatlarini kengaytirish, ota-onalarni qo‘llab-quvvatlash, nogironlikning oldini olish va ijtimoiy xizmatlarni raqamlashtirish kabi muhim maqsadlarni o‘z ichiga oladi.
Barcha oliy o‘quv yurtlarida adabiyot o‘qitilishi kerak!
Respublikamizdagi barcha davlat va nodavlat oliy o‘quv yurtlari o‘quv rejasida tanlov fanlar uchun dars soatlari ajratilgan. Xoh filologik, xoh nofilologik oliy o‘quv yurti bo‘lsin, barcha kurslar kesimida, hatto magistratura, doktorantura bosqichlarida ham majburiy tarzda o‘zbek va jahon adabiyotini o‘qitish nihoyatda zarur.
“TABDIL ILMI” O‘QUV FANI – IJTIMOIY ZARURAT
Tabdilning dolzarbligi shundaki, bu nafaqat badiiy ijodkor, balki tarjimon, o‘qituvchi va ilmiy tadqiqotchilar uchun ham zarur bo‘lgan ko‘nikmalarni shakllantirishni talab qiladi. Matnning badiiy-estetik qimmati, lingvistik aniqligi va mazmuniy yaxlitligini saqlagan holda, uni zamonaviy madaniy va lingvistik talablarga moslashtirish uchun malakali mutaxassislar tayyorlash muhim.
Bolalarni jismoniy zoʻravonlik bilan tarbiyalash qaysi viloyatlarda koʻproq uchraydi?
Ijtimoiy himoyani rivojlantirish instituti bolalarga nisbatan zoʻravonlik indeksining viloyatlar boʻyicha ishlab chiqilgan tahlilini Ijtimoy himoyani rivojlantirish instituti taqdim qildi.
UNESCO sun’iy intellekt davrida ta’lim kelajagini muhokama qildi
Sun’iy intellekt inson aql-zakovati va muloqotni to‘ldirishi lozim, lekin ularning o‘rnini bosmasligi kerak. Shaffof va axloqiy tizimlar ijtimoiy himoyaga muhtoj qatlamlarga ustuvor ahamiyat berishi va ta’limning inklyuziv ruhini saqlab qolishi zarur.
Today
AllO‘smir farzandingizning ruhiy salomatligini qo‘llab-quvvatlash uchun to‘rt maslahat
Farzandingizni sevish va g‘amxo‘rlik qilish bilan birga o‘zingizga ham e’tibor bering.
Nogironligi bo‘lgan bolalar uchun kunduzgi parvarish tizimi joriy qilinadi
3-fevral kuni “Nogironligi bo‘lgan bolalarga ijtimoiy xizmat va yordam ko‘rsatish tizimini yanada takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi Prezident qarori qabul qilindi. Ushbu qaror bolalarning sifatli parvarish va ijtimoiy yordam olish imkoniyatlarini kengaytirish, ota-onalarni qo‘llab-quvvatlash, nogironlikning oldini olish va ijtimoiy xizmatlarni raqamlashtirish kabi muhim maqsadlarni o‘z ichiga oladi.
Barcha oliy o‘quv yurtlarida adabiyot o‘qitilishi kerak!
Respublikamizdagi barcha davlat va nodavlat oliy o‘quv yurtlari o‘quv rejasida tanlov fanlar uchun dars soatlari ajratilgan. Xoh filologik, xoh nofilologik oliy o‘quv yurti bo‘lsin, barcha kurslar kesimida, hatto magistratura, doktorantura bosqichlarida ham majburiy tarzda o‘zbek va jahon adabiyotini o‘qitish nihoyatda zarur.
Field for Analysis and Criticism
All"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
MING SO‘M
#ARTICLE TAGS
#E'tirof
#4+2
#Munosabat
#Husan Karvonli
#Anketa
#Chet tillari
#Farmon
#Turkiy xalqlar
#Tarmoq
#zamon va makon
#Fors tili
#Salomatlik
#O‘zJOKU
#Kimyo
#Buyuk Britaniya
WHAT SHOULD BE A FAIR LESSON ALLOCATION?
LOG‘ONIY NAZM-U NAVOS
A two-part diary
"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
NEWSPAPER OF THE INTELLECTUALS
STRENGTH IS IN KNOWLEDGE AND THOUGHT
NEWSPAPER OF THE INTELLECTUALS
STRENGTH IS IN KNOWLEDGE AND THOUGHT
Newspapers
All2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
What Does the Teacher Think?
AllFinlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Zafar ATAXONOV
Yoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.