Boqiy fikr
Hunarli kishi elda xor boʻlmas
Oʻtmishdan ota-bobolarimiz turli hunarlar bilan shugʻullanganlar.
Sport
SHAXMATCHILARGA E’TIBOR FAQAT QOG‘OZDAMI?
Sport vazirligi, Samarqand viloyati hokimligi diqqatiga!
Процесс
“Bayrog‘imiz – faxrimiz!”
Joriy yilning 18-noyabr O‘zbekiston Respublikasi Davlat bayrog‘i qabul qilingan kun munosabati bilan Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy universitetining 4-bosqich talabalari tomonidan “Bayrog‘imiz – faxrimiz!” nomli tadbir o‘tkazilib, rus tilshunosligi kafedrasi katta o‘qituvchisi Maxliyo Zaynutdinova tomonidan tashkil etildi.
Процесс
Maxsus pedagogika yoʻnalishi bitiruvchilari qaysi kasblarni egallashi mumkin?
Maxsus pedagogika (defektologiya) yoʻnalishi – sogʻlom hamda nogironligi boʻlgan/imkoniyati cheklangan bolalar bilan ishlash uchun zaruriy pedagog kadrlarni tayyorlaydi.
Процесс
Mangu hilpirayver, bayrog‘im!
18-noyabr – O‘zbekiston Respublikasining Davlat bayrog‘i qabul qilingan kun
Sport
Professor ‒ o‘qituvchilar sport musobaqasida
O‘zbekiston ta’lim va fan xodimlari kasaba uyushmasi Toshkent shahar bo‘linmasi kengashi bayram munosabati bilan poytaxtdagi oliy ta’lim muassalarining professor-o‘qituvchilari va ishchi-xodimlari o‘rtasida “Sport – salomatlik garovi” shiori ostida sport musobaqalarini tashkil etdi. Ikki bosqichli musobaqa 13-14-noyabr kunlari Shayxontohur tumanidagi 1-sonli bolalar va o‘smirlar sport maktabida 230 nafar oliy ta’lim muassasalarining professor-o‘qituvchi va ishchi-xodimlar o‘rtasida bo‘lib o‘tdi.
Сегодня
Все
Boqiy fikr
Hunarli kishi elda xor boʻlmas
Oʻtmishdan ota-bobolarimiz turli hunarlar bilan shugʻullanganlar.
Sport
SHAXMATCHILARGA E’TIBOR FAQAT QOG‘OZDAMI?
Sport vazirligi, Samarqand viloyati hokimligi diqqatiga!
Процесс
“Bayrog‘imiz – faxrimiz!”
Joriy yilning 18-noyabr O‘zbekiston Respublikasi Davlat bayrog‘i qabul qilingan kun munosabati bilan Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy universitetining 4-bosqich talabalari tomonidan “Bayrog‘imiz – faxrimiz!” nomli tadbir o‘tkazilib, rus tilshunosligi kafedrasi katta o‘qituvchisi Maxliyo Zaynutdinova tomonidan tashkil etildi.
Поле для анализа и критики
Все
КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
ВОСПОМИНАНИЯ О РЕБЕНКЕ РОДИНЫ И СВОБОДЫ, НАРОДНОМ ПИСАТЕЛЕ УЗБЕКИСТАНА ШУКУРЕ ХОЛМИРЗАЕВЕ КРАТКОЕ ПРЕДИСЛОВИЕ
#ТЕГИ СТАТЬИ
#Registrator ofisi
#Tarmoq
#Akademiya
#Экология
#adabiyot
#Tarix
#Kotanginus
#Raqobat
#Italiya
#Davlat tili
#ToshDO‘TAU
#Kollej
#Здоровье
#TTA
#Sport
"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?
MING SO‘M
LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все
Из номера газеты «Марифат» от 11 декабря 2024 года:
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеYoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.
Dilnoza QODIRBERGANOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.