
Nodavlat ta’lim muassasalari ishonchsizmi?
Bugungi kunda nodavlat va davlat ta’limi o‘rtasida raqobat bor. Nodavlat ta’lim muassasalari dastlab oliy ta’lim bozorida davlat universitetlariga kira olmagan, ammo o‘qishga xohishi va mablag‘i yetarli kontingentni o‘ziga jalb qilish, yaxshigina daromad olishni ko‘zlagan bo‘lsa, endilikda ta’lim bozorida o‘z o‘rnini topishni maqsad qila boshladi.

Dissertatsiyalar amaliyotdan uzilib qolmoqda!
Himoya qilinayotgan ishlarning 10–15 foizi ishlab chiqarish va jamiyat hayotiga integratsiyalashadi.

Master-trenerlar tayyorlanadi
Bugun A.Avloniy nomidagi pedagogik mahorat milliy institutida “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlari doirasidagi treningning yangi bosqichiga start berildi.

Prezident Shavkat Mirziyoyev raisligida maktabgacha va maktab ta’limi sohasidagi islohotlar ijrosi va kelgusidagi ustuvor vazifalar yuzasidan videoselektor yig‘ilishi davom etmoqda
Iqtisodiyot rivojlanishi, yurtimiz va farzandlarimiz kelajagi faqat va faqat ta’lim va muallimga bog‘liq.
602.jpg)
“Vatan uchun, millat uchun, xalq uchun!”
Oʻzbekiston xalqaro islomshunoslik akademiyasida 2025-2026-oʻquv yili boshlanishi munosabati bilan “Vatan uchun, millat uchun, xalq uchun!” shiori ostida “Talabalikka bagʻishlov!” nomli maʼnaviy-maʼrifiy bayram tadbiri boʻlib oʻtdi.
352.webp)
Ustama nima bo‘ldi?
Vazirlar Mahkamasining 2019-yil 30-sentabrdagi “Umumiy o‘rta ta’lim muassasalarining o‘rnak ko‘rsatgan xodimlarini moddiy rag‘batlantirish tartibini takomillashtirish to‘g‘risida”gi qaroriga ko‘ra, maktablarda ilg‘or tajribali o‘qituvchilarni rag‘batlantirish direktor jamg‘armasini tashkil etish va uning mablag‘laridan foydalanish tartibi joriy etildi. Bu borada joylarda ishlar adolatli olib borilyaptimi, o‘qituvchilar fikri qanday? Ularning “oh”lariga quloq tutamiz.
Сегодня
Все
Nodavlat ta’lim muassasalari ishonchsizmi?
Bugungi kunda nodavlat va davlat ta’limi o‘rtasida raqobat bor. Nodavlat ta’lim muassasalari dastlab oliy ta’lim bozorida davlat universitetlariga kira olmagan, ammo o‘qishga xohishi va mablag‘i yetarli kontingentni o‘ziga jalb qilish, yaxshigina daromad olishni ko‘zlagan bo‘lsa, endilikda ta’lim bozorida o‘z o‘rnini topishni maqsad qila boshladi.

Dissertatsiyalar amaliyotdan uzilib qolmoqda!
Himoya qilinayotgan ishlarning 10–15 foizi ishlab chiqarish va jamiyat hayotiga integratsiyalashadi.

Master-trenerlar tayyorlanadi
Bugun A.Avloniy nomidagi pedagogik mahorat milliy institutida “Kasbiy rivojlanish kuni” va “Kasbiy rivojlanish soati” tadbirlari doirasidagi treningning yangi bosqichiga start berildi.
Поле для анализа и критики
Все
КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
927.webp)
ВОСПОМИНАНИЯ О РЕБЕНКЕ РОДИНЫ И СВОБОДЫ, НАРОДНОМ ПИСАТЕЛЕ УЗБЕКИСТАНА ШУКУРЕ ХОЛМИРЗАЕВЕ КРАТКОЕ ПРЕДИСЛОВИЕ
#ТЕГИ СТАТЬИ
#Akademiya
#Botanika
#ilm-fan
#Sayt
#Husan Karvonli
#Nazariya
#Paronim
#Buxoro
#Davlat tili maqomi
#Masofa
#Tarmoq
#Fayoza opa
#Kotanginus
#Hamkorlik
#Omonim
928.webp)
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI

"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

Из номера газеты «Марифат» от 11 декабря 2024 года:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеYoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.
Dilnoza QODIRBERGANOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.