
Ilm olishdan oldin o‘zingizni ruhan tayyorlang
“Stakanni bo‘shat!” degan ibora bor psixologlarda.

Internetdagi qisqa videolar insonlarning diqqatni jamlash qobiliyatini qiyinlashtiradimi?
So‘nggi tadqiqotlar shuni ko‘rsatadiki, internetdagi qisqa videolar insonlarning diqqatni jamlash qobiliyatini qiyinlashtirmoqda.

Kitob o‘qishga rag‘batni qanday oshiramiz?
Kitob – bilim, tafakkur va donishmandlikning buyuk xazinasi. Shu bois, har bir davr, har bir jamiyatda kitobga hurmat yuksak bo‘lgan. Bolalikdan kitobga mehr qo‘ygan inson har doim izlanish, o‘rganish, fikrlashdan to‘xtamaydi. Bugun texnologiyalar rivojlangan bo‘lsa-da, kitob o‘z o‘rnini yo‘qotgani yo‘q, aksincha uning ahamiyati yanada ortib bormoqda.

❗️Bolani 1-sinfga qabul qilish uchun qanday tibbiy ma’lumotnomalar kerak?
✅ Umumta’lim maktabining 1-sinfiga qabul qilingan bolaning o‘qish jarayonlariga moslashuvi ta’limning asosiy bosqichi hisoblanadi. Bunda ularning ham jismonan, ham ruhan sog‘lom bo‘lishi muhim ahamiyatga ega.

Qirg‘iziston oliygohida mamlakatga umuman kelmagan o‘zbekistonlik talabalar aniqlandi
lar Qirg‘iziston hududida umuman bo‘lmagan, ammo universitetda faol talabalar sifatida qayd etilgan.

2030-yilgacha eng tez o‘sadigan kasblar e’lon qilindi
2030-yilgacha eng tez o‘sadigan kasblar e’lon qilindi: texnologiya, xavfsizlik va logistika sohalari yetakchilik qilmoqda
Сегодня
Все
Ilm olishdan oldin o‘zingizni ruhan tayyorlang
“Stakanni bo‘shat!” degan ibora bor psixologlarda.

Internetdagi qisqa videolar insonlarning diqqatni jamlash qobiliyatini qiyinlashtiradimi?
So‘nggi tadqiqotlar shuni ko‘rsatadiki, internetdagi qisqa videolar insonlarning diqqatni jamlash qobiliyatini qiyinlashtirmoqda.

Kitob o‘qishga rag‘batni qanday oshiramiz?
Kitob – bilim, tafakkur va donishmandlikning buyuk xazinasi. Shu bois, har bir davr, har bir jamiyatda kitobga hurmat yuksak bo‘lgan. Bolalikdan kitobga mehr qo‘ygan inson har doim izlanish, o‘rganish, fikrlashdan to‘xtamaydi. Bugun texnologiyalar rivojlangan bo‘lsa-da, kitob o‘z o‘rnini yo‘qotgani yo‘q, aksincha uning ahamiyati yanada ortib bormoqda.
Поле для анализа и критики
Все927.webp)
ВОСПОМИНАНИЯ О РЕБЕНКЕ РОДИНЫ И СВОБОДЫ, НАРОДНОМ ПИСАТЕЛЕ УЗБЕКИСТАНА ШУКУРЕ ХОЛМИРЗАЕВЕ КРАТКОЕ ПРЕДИСЛОВИЕ
928.webp)
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?
#ТЕГИ СТАТЬИ
#Millat ruhi
#Sayt
#Sinonim
#Omonim
#Bog‘cha
#Fors tili
#O‘zbekiston Jurnalistlar uyushmasi
#AQSH
#Millat yulduzi
#Talaba
#Janubiy Koreya
#Paronim
#Ta'lim
#Registrator ofisi
#Kollej

КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI

"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

Из номера газеты «Марифат» от 11 декабря 2024 года:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеFinlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Zafar ATAXONOV
Yoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.