
O‘zbekistonda 2025-yil 1-sentabrdan boshlab xalqaro maktab faoliyati yo‘lga qo‘yiladi
Prezident Shavkat Mirziyoyev 27-mart kuni iqtidorli yoshlarni qo‘llab-quvvatlash tizimini takomillashtirishga oid taqdimot bilan tanishdi.
Islom Karimov nomidagi Toshkent davlat texnika universiteti kasaba uyushmasi hisobot-saylov Konferensiyasi bo‘lib o‘tdi
Tadbirni Islom Karimov nomidagi Toshkent davlat texnika universiteti rektori, t.f.d., professor, Akademik S.Turobjonov kirish so‘zi bilan boshlab berdi. Rektor o‘z so‘zida so‘nggi yillarda O‘zbekiston kasaba uyushmalari Federatsiyasi rahbarligida amalga oshirilayotgan turli vazifalar hamda kasaba uyushmalari a’zolariga yaratilayotgan imtiyoz va sharoitlar to‘g‘risida to‘xtalib o‘tdi.

Diqqat yetishmovchiligi va giperfaollik sindromi(ADHD) nima?
Farzandimda ADHD borligini qanday bilsam bo‘ladi?

Ta’lim sohasidagi xizmatlar hajmi
Ta’lim sohasidagi xizmatlarning umumiy hajmida oliy ta’lim sohasidagi xizmatlar ustunlik qilib, ulushi 48,3 %ni tashkil etdi.

O‘qituvchi To‘lqin Mansurov orden bilan mukofotlandi
Yig‘ilishda davlatimiz rahbari tomonidan oqqo‘rg‘onlik o‘qituvchi To‘lqin Mansurov orden bilan mukofotlandi

XX ASR BOSHLARIDA O‘ZBEK YOSH SHOIRALARINING ILK TO‘PLAMI
Oybek aytganidek, adabiy muhit, adabiy ta’sir va davr adabiyotidagi yangilanishlar bilan bog‘liq. Ayni davrda shakl va adabiy turga oid qonuniyatlar qat’iy belgilanmagan edi. Tabiiyki, bu kamchiliklar fikrlar teranlashgani sayin tuzatiladi.
Сегодня
Все
O‘zbekistonda 2025-yil 1-sentabrdan boshlab xalqaro maktab faoliyati yo‘lga qo‘yiladi
Prezident Shavkat Mirziyoyev 27-mart kuni iqtidorli yoshlarni qo‘llab-quvvatlash tizimini takomillashtirishga oid taqdimot bilan tanishdi.
Islom Karimov nomidagi Toshkent davlat texnika universiteti kasaba uyushmasi hisobot-saylov Konferensiyasi bo‘lib o‘tdi
Tadbirni Islom Karimov nomidagi Toshkent davlat texnika universiteti rektori, t.f.d., professor, Akademik S.Turobjonov kirish so‘zi bilan boshlab berdi. Rektor o‘z so‘zida so‘nggi yillarda O‘zbekiston kasaba uyushmalari Federatsiyasi rahbarligida amalga oshirilayotgan turli vazifalar hamda kasaba uyushmalari a’zolariga yaratilayotgan imtiyoz va sharoitlar to‘g‘risida to‘xtalib o‘tdi.

Diqqat yetishmovchiligi va giperfaollik sindromi(ADHD) nima?
Farzandimda ADHD borligini qanday bilsam bo‘ladi?
Поле для анализа и критики
Все928.webp)
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?

КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
#ТЕГИ СТАТЬИ
#Surxondaryo
#Sinonim
#O‘zbekiston Jurnalistlar uyushmasi
#Dars
#Ta'lim
#ona tili va adabiyot
#Sport
#Og‘riq
#Aksiyoma
#ona tili
#Xulosa
#Huquq
#Sayt
#Xorazm
#Vatan tuyg‘usi
256.webp)
MING SO‘M
927.webp)
ВОСПОМИНАНИЯ О РЕБЕНКЕ РОДИНЫ И СВОБОДЫ, НАРОДНОМ ПИСАТЕЛЕ УЗБЕКИСТАНА ШУКУРЕ ХОЛМИРЗАЕВЕ КРАТКОЕ ПРЕДИСЛОВИЕ

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI

Дневник из двух частей
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

Из номера газеты «Марифат» от 11 декабря 2024 года:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеFinlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Zafar ATAXONOV
Yoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.