SUN’IY INTELLEKT: TILSHUNOSLAR ENDI NIMA QILADI?
Sun’iy intellekt(keyingi o‘rinlarda – SI) texnologiyalari barcha sohada shiddatli rivojlanib, inson hayotiga dadil kirib bormoqda. U ko‘plab sohada inqilobiy o‘zgarishlarga vosita sifatida inson hayotini yaxshilash, samaradorlikni oshirish va xarajatlarni kamaytirishga yordam berayotir. Ayniqsa, ilmiy muammolarni hal etish borasida SI sharofati bilan mislsiz imkoniyatlar vujudga keldi. Ammo shu bilan birga, inson ijodkorligi va mas’uliyati – inson omilining ahamiyati susayib ketadigandek. Muammo shundaki, bugungi kunda SI ommalashuvi sharoitida ilm-fan sohasida olimlarning tadqiqot doiralari ma’lum darajada cheklangandek tuyuladi. Ayniqsa, bu tilshunoslik sohasida yaqqol ko‘zga tashlanmoqda.
GENERAL VA YOSHLAR UCHRASHUVI
Yangi O‘zbekistonda yosh avlodni barkamol qilib tarbiyalash, ularning hayotga mustaqil qadam qo‘yishlari uchun barcha sharoitlarni yaratishga qaratilgan tizimli ishlar amalga oshirilmoqda.
Robot fikrlay oladimi? Yoxud fizikadan 2024-yilgi Nobel mukofoti neyroto‘r kashfiyotchilariga berilgani haqida
Robot – dasturlar asosida turli vazifalarni bajaradigan avtomatik qurilma. U 1920-yili chex fantast yozuvchilari aka-uka Karel va Yozef Chapeklar tomonidan o‘ylab topilgan. Ular “R.U.R” (Rossum Universal Robotlari) nomli pyesada insonsifat mexanizmni “robot” deb atashganidan keyin muomalaga kirgan.
Я ГОРЖУСЬ ТЕМ, ЧТО ЯВЛЯЮСЬ РУКОВОДИТЕЛЕМ ФЕРМЫ! Или я соглашусь на эту зарплату!
Нам бы хотелось, чтобы нам сказали заполнить расписание рано утром! Семейный разлад, крики школьников, стоящие на обочине дороги, бессмысленные, несущественные, бессмысленные – прислали сверху, тут же заполнили, распечатали и подписали как электронно, так и на бумаге, попросили сдать, разнообразили, схему shape-u, бенаф-у беназир – таблицы!
Наше отношение к учителю должно измениться в положительную сторону!
Наша система образования не будет развиваться, если мы не повысим зарплату, статус, должность учителей в несколько раз больше, чем они есть сейчас! Учитель должен получать более высокую зарплату, чем представители других слоев общества, извлекать из этого выгоду! Только тогда родитель начинает уважать учителя.
MING SO‘M
В городе начался небольшой дождь. Утром воздух был чистым, позднеосенний воздух внезапно изменился. Особенно для этого города, расположенного между Чаткалом и Курамой, характерна переменчивая, прохладная погода. Обычно я шел пешком до дома и садился на автобус, вызванный дождем, до места назначения, откуда я мог добраться до места назначения. Мужик немногочисленный, есть где посидеть. Когда он остановился на следующей остановке, в автобус также сел мальчик с маленькой, но большой сумкой за спиной.
Сегодня
ВсеSUN’IY INTELLEKT: TILSHUNOSLAR ENDI NIMA QILADI?
Sun’iy intellekt(keyingi o‘rinlarda – SI) texnologiyalari barcha sohada shiddatli rivojlanib, inson hayotiga dadil kirib bormoqda. U ko‘plab sohada inqilobiy o‘zgarishlarga vosita sifatida inson hayotini yaxshilash, samaradorlikni oshirish va xarajatlarni kamaytirishga yordam berayotir. Ayniqsa, ilmiy muammolarni hal etish borasida SI sharofati bilan mislsiz imkoniyatlar vujudga keldi. Ammo shu bilan birga, inson ijodkorligi va mas’uliyati – inson omilining ahamiyati susayib ketadigandek. Muammo shundaki, bugungi kunda SI ommalashuvi sharoitida ilm-fan sohasida olimlarning tadqiqot doiralari ma’lum darajada cheklangandek tuyuladi. Ayniqsa, bu tilshunoslik sohasida yaqqol ko‘zga tashlanmoqda.
GENERAL VA YOSHLAR UCHRASHUVI
Yangi O‘zbekistonda yosh avlodni barkamol qilib tarbiyalash, ularning hayotga mustaqil qadam qo‘yishlari uchun barcha sharoitlarni yaratishga qaratilgan tizimli ishlar amalga oshirilmoqda.
Robot fikrlay oladimi? Yoxud fizikadan 2024-yilgi Nobel mukofoti neyroto‘r kashfiyotchilariga berilgani haqida
Robot – dasturlar asosida turli vazifalarni bajaradigan avtomatik qurilma. U 1920-yili chex fantast yozuvchilari aka-uka Karel va Yozef Chapeklar tomonidan o‘ylab topilgan. Ular “R.U.R” (Rossum Universal Robotlari) nomli pyesada insonsifat mexanizmni “robot” deb atashganidan keyin muomalaga kirgan.
Поле для анализа и критики
ВсеMING SO‘M
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?
#ТЕГИ СТАТЬИ
#O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi
#BMBA
#Ish haqi
#Fors tili
#O‘zMU
#Og‘riq
#E'tirof
#TTA
#Sport
#ona tili va adabiyot
#Shaxsiy xatlar
#Uchburchak
#Stol tennisi
#AT markazi
#O‘zDJTU
Дневник из двух частей
LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI
«Мы стыдимся рассвета и рассвета...» Выражение художественного искусства в поэзии Эшкабель Шукюр
КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеFinlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Zafar ATAXONOV
Yoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.