
Taraqqiyotning asosiy tayanchi
Muallimning obro‘-e’tibori bu, avvalo, millatning, butun xalqning obro‘-e’tiboridir. Zero, o‘qituvchi “jamiyatning ma’naviy ustuni” va taraqqiyotning asosiy tayanchi hisoblanadi. Yurtda qadr topgan ustozlar hech qachon charchamaydi, yuksak e’tibordan ilhomlanib ishlayveradi.

TAJRIBALI PEDAGOG – BARKAMOL AVLOD TAYANCHI
Erta tong. Bo‘stonliqda, Chorvoq suv ombori biqinida joylashgan so‘lim “Renessans” oromgohi har doimgidanda fayzli. Boisi, oromgohga yurtimizning har bir burchagidan mohir pedagoglar yig‘ilgan, bu gal ularning o‘quvchilari emas, o‘zlari bilim sinashishadi.
592.webp)
Yangi olingan quyidagi sertifikatlar tan olinmaydi
Yangi olingan quyidagi sertifikatlar tan olinmaydi

O‘zbekiston o‘qituvchi va murabbiylariga
O‘zbekiston o‘qituvchi va murabbiylariga tabrik
687.jpg)
Donald Tramp: “Prezident Mirziyoyev – bir so‘zli inson..."
Xalqaro maydonda Yangi O‘zbekistonning nufuzi va obro‘si kun sayin ortib bormoqda. Bu, avvalo, davlatimiz rahbari Shavkat Mirziyoyevning qat’iy siyosiy irodasi, chuqur tafakkuri va oliy g‘oyalarni ilgari surishi bilan bevosita bog‘liq – O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining vakillik organlari, nodavlat notijorat tashkilotlar, din va yoshlar masalalari bo‘yicha maslahatchisi o‘rinbosari, O‘zbekiston xalqaro islomshunoslik akademiyasi rektori Muzaffar Komilov.

Ikki davr, bir maqsad: Behbudiy va Sulton Qobus merosi
Oʻzbekiston xalqaro islomshunoslik akademiyasida Mahmudxoʻja Behbudiy tavalludining 150 yilligi hamda Oʻmon Sultonligi sobiq rahbari Sulton Qobusning maʼrifatparvarlik va ilm sohasidagi islohotlariga bagʻishlangan “Madaniy oʻlchov va Oʻzbekiston – Oʻmon muloqoti: islohotlar yoʻli” mavzusida xalqaro ilmiy-amaliy anjuman o‘tkazildi.
Сегодня
Все
Taraqqiyotning asosiy tayanchi
Muallimning obro‘-e’tibori bu, avvalo, millatning, butun xalqning obro‘-e’tiboridir. Zero, o‘qituvchi “jamiyatning ma’naviy ustuni” va taraqqiyotning asosiy tayanchi hisoblanadi. Yurtda qadr topgan ustozlar hech qachon charchamaydi, yuksak e’tibordan ilhomlanib ishlayveradi.

TAJRIBALI PEDAGOG – BARKAMOL AVLOD TAYANCHI
Erta tong. Bo‘stonliqda, Chorvoq suv ombori biqinida joylashgan so‘lim “Renessans” oromgohi har doimgidanda fayzli. Boisi, oromgohga yurtimizning har bir burchagidan mohir pedagoglar yig‘ilgan, bu gal ularning o‘quvchilari emas, o‘zlari bilim sinashishadi.
592.webp)
Yangi olingan quyidagi sertifikatlar tan olinmaydi
Yangi olingan quyidagi sertifikatlar tan olinmaydi
Поле для анализа и критики
Все
КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
927.webp)
ВОСПОМИНАНИЯ О РЕБЕНКЕ РОДИНЫ И СВОБОДЫ, НАРОДНОМ ПИСАТЕЛЕ УЗБЕКИСТАНА ШУКУРЕ ХОЛМИРЗАЕВЕ КРАТКОЕ ПРЕДИСЛОВИЕ
#ТЕГИ СТАТЬИ
#Biologiya
#Og‘riq
#ona tili va adabiyot
#AQSH
#Aksiyoma
#Xitoy
#Registrator ofisi
#Tanginus
#O‘zJOKU
#Подростки
#Informatika
#O‘zbekiston Yozuvchilar uyushmasi
#Bog‘cha
#Turkiy xalqlar
#Dars
928.webp)
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?

"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все
Из номера газеты «Марифат» от 11 декабря 2024 года:

“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеYoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.
Dilnoza QODIRBERGANOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.