
Madaniyatlar uyg‘unligi – bilim va do‘stlik ko‘prigi
ugungi globallashuv davrida yoshlarning nafaqat bilimli, balki ochiqko‘ngil, dunyoqarashi keng va boshqa xalqlar madaniyatiga hurmat bilan qaraydigan inson bo‘lib ulg‘ayishi muhim ahamiyat kasb etmoqda.

Bu yilgi bitiruvchilar OTMga kira olmasa, texnikumlarda 3-6 oylik qisqa muddatli dasturlar asosida kasbga oʻqitiladi
Kecha Prezident boshchiligida oʻtkazilgan muloqotda xorijiy til va fanlar boʻyicha olingan oʻquvchilarni xalqaro sertifikatlari maktabdagi yakuniy imtihonlarda ham tan olinishi aytildi.

Prezidentimiz pedagoglarni yanada qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan yangi tashabbuslarni ilgari surdi
Prezidentimiz pedagoglarni yanada qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan yangi tashabbuslarni ilgari surdi:

Chet eldagi TOP-100 talikka kirgan oliygohlarning filiallari ochiladi
Ayni paytda Prezident Shavkat Mirziyoyev O‘qituvchi va murabbiylar kuni arafasida soha xodimlari bilan muloqot o‘tkazmoqda.

Ta’lim sifatini ta’minlash milliy agentligining nizomi tasdiqlandi
Prezidentning joriy yil 8-sentabrdagi “Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasi huzuridagi Taʼlim sifatini taʼminlash milliy agentligi toʻgʻrisida”gi nizom tasdiqlandi.

Poytaxt oʻqituvchilar shodiyonasiga toʻldi
Bugun mazkur bayram tadbirlari katta tantana va koʻtarinki ruhda boshlandi. Poytaxtimizdagi qator davlat va jamoat tashkilotlari, madaniyat va ta’lim maskanlari ustoz-muallimlarning bayram tantanalari bilan toʻldi.
Сегодня
Все
Madaniyatlar uyg‘unligi – bilim va do‘stlik ko‘prigi
ugungi globallashuv davrida yoshlarning nafaqat bilimli, balki ochiqko‘ngil, dunyoqarashi keng va boshqa xalqlar madaniyatiga hurmat bilan qaraydigan inson bo‘lib ulg‘ayishi muhim ahamiyat kasb etmoqda.

Bu yilgi bitiruvchilar OTMga kira olmasa, texnikumlarda 3-6 oylik qisqa muddatli dasturlar asosida kasbga oʻqitiladi
Kecha Prezident boshchiligida oʻtkazilgan muloqotda xorijiy til va fanlar boʻyicha olingan oʻquvchilarni xalqaro sertifikatlari maktabdagi yakuniy imtihonlarda ham tan olinishi aytildi.

Prezidentimiz pedagoglarni yanada qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan yangi tashabbuslarni ilgari surdi
Prezidentimiz pedagoglarni yanada qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan yangi tashabbuslarni ilgari surdi:
Поле для анализа и критики
Все
КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
927.webp)
ВОСПОМИНАНИЯ О РЕБЕНКЕ РОДИНЫ И СВОБОДЫ, НАРОДНОМ ПИСАТЕЛЕ УЗБЕКИСТАНА ШУКУРЕ ХОЛМИРЗАЕВЕ КРАТКОЕ ПРЕДИСЛОВИЕ
#ТЕГИ СТАТЬИ
#Kesma
#Millat ruhi
#AQSH
#Tanginus
#Buxoro
#Sinus
#Fayoza opa
#Husan Karvonli
#O‘zDJTU
#Raqobat
#OTM
#Fors tili
#образование
#Botanika
#Xulosa
928.webp)
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI

"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

Из номера газеты «Марифат» от 11 декабря 2024 года:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеYoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.
Dilnoza QODIRBERGANOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.