-16600.jpg)
Toshkentdan uy izlayotganlar uchun xushxabar: narxlar pasaymoqda
Toshkent shahrida ikkilamchi uy-joyda narxlar pasaydi. Lekin, shunga qaramay iyun oyida poytaxtda ijara narxlari barqarorlikni saqlab qoldi.

Toshkentdagi xususiy bog‘chada tarbiyachi 2 yoshli qizni yuziga jarohat yetkazgan
Ijtimoiy tarmoqlarda Olmaliq shahar Uvaysiy MFY da joylashgan “Neo kids” nomli maktabgacha ta’lim tashkilotida kichik yoshdagi bolaga nisbatan shafqatsiz tarzda tan jarohati yetkazilgani haqida xabarlar tarqaldi.

“DOLZARB 90 KUN” 152-Maktab faoliyatida
Bolalik – inson hayotidagi eng go‘zal davr. Ammo vaqt tinim bilmay chopqillaydi. Shu sababli ham uning har lahzasidan unumli foydalanish imkon boricha hayotni yaxshiroq anglash, manfaatli ishlarga sarflash lozim.

Nazoratchilar abituriyentga test yechishda yordam berdimi?
Nazoratchilar abituriyentga test yechishda yordam berdimi? — Agentlik izoh berdi

“O‘ZBEK-OZAR RISHTALARI ABADIYAT SOHILIDA BOG‘LANMISHDIR...”
Ozarlarda “Mix taqani asraydi, taqa – otni, ot – mardni, mard – Vatanni” degan maqol bor. Zero, hayotimizdagi har bir voqelik va mezonlar zamirida bir-biriga bog‘liq rishtalar va munosabatlar zanjiri mavjud.

Yo‘qolgan bolalik
Tushdan keyin soat to‘rt-beshlar chamasi yo‘l-yo‘lakay 5-6 nafar boshlang‘ich sinf o‘quvchilariga duch kelib qoldim:
Сегодня
Все-16600.jpg)
Toshkentdan uy izlayotganlar uchun xushxabar: narxlar pasaymoqda
Toshkent shahrida ikkilamchi uy-joyda narxlar pasaydi. Lekin, shunga qaramay iyun oyida poytaxtda ijara narxlari barqarorlikni saqlab qoldi.

Toshkentdagi xususiy bog‘chada tarbiyachi 2 yoshli qizni yuziga jarohat yetkazgan
Ijtimoiy tarmoqlarda Olmaliq shahar Uvaysiy MFY da joylashgan “Neo kids” nomli maktabgacha ta’lim tashkilotida kichik yoshdagi bolaga nisbatan shafqatsiz tarzda tan jarohati yetkazilgani haqida xabarlar tarqaldi.

“DOLZARB 90 KUN” 152-Maktab faoliyatida
Bolalik – inson hayotidagi eng go‘zal davr. Ammo vaqt tinim bilmay chopqillaydi. Shu sababli ham uning har lahzasidan unumli foydalanish imkon boricha hayotni yaxshiroq anglash, manfaatli ishlarga sarflash lozim.
Поле для анализа и критики
Все927.webp)
ВОСПОМИНАНИЯ О РЕБЕНКЕ РОДИНЫ И СВОБОДЫ, НАРОДНОМ ПИСАТЕЛЕ УЗБЕКИСТАНА ШУКУРЕ ХОЛМИРЗАЕВЕ КРАТКОЕ ПРЕДИСЛОВИЕ
928.webp)
"Система оценивания на основе критериев"... Основано ли это на критериях?
#ТЕГИ СТАТЬИ
#Uchburchak
#Ustoz
#zamon va makon
#Davlat tili maqomi
#образование
#Подростки
#Masofa
#ToshDO‘TAU
#Xitoy
#Hunarmand
#E'tirof
#Tarix
#Turk tili
#Antonim
#Fors tili

КАКИМ ДОЛЖНО БЫТЬ СПРАВЕДЛИВОЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЕ УРОКОВ?
256.webp)
MING SO‘M

LOG‘ONIY NAZM-U NAVOSI

"Kasbiy rivojlanish kuni" qanday tashkil etiladi? Vazirlik ma’lumot berdi
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
ГАЗЕТА НАРОДНЫХ ИНТЕЛЛЕКТУАЛОВ
СИЛА - В ЗНАНИЯХ И МЫШЛЕНИИ
Газеты
Все
“Ma’rifat” gazetasining 2024-yil 16-oktabr kungi sonida:

Из номера газеты «Марифат» от 11 декабря 2024 года:

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 24-avgust Juma №34(9468)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)

2023-yil 23-avgust chorshanba №34(9463)
О чем думает учитель?
ВсеFinlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Dilrabo NORQULOVA
Finlandiya ta'limi bizga nima berdiki, yapon ta'limi berardi? Nahotki o'zimizning qadriyatlarimiz, oʻzligimiz aks etuvchi milliy ta'limni joriy etolmasak?! Bizdan ham buyuk olimlar, allomalar chiqqan, boshqa davlatdan kamimiz yoʻq, aynan ta'lim va tarbiyada! Ta'limdagi tinimsiz, notanish boʻlgan islohotlarning foydasidan koʻra zarari koʻp. O'qituvchilarga ham oson emas, undan bunga moslashaverish.
Zafar ATAXONOV
Yoshlar ichida ham, nafaqa yoshidagilar orasida ham mohirlari va dangasa, sustkashlari topiladi. Nafaqa yoshidagilarning barchasini ham ideallashtirish kerak emas. Sog'ligi, o'z ustida ishlamay qo'ygani bois, kunim o'tsa bo'ldi deb yurganlari bor. Ayrim yoshi ulug' ustozlarimiz esa tajriba va ibrat maktabidir. Yoshlarni qo'llab-quvvatlash kerak.